2024.01.05-én a Wizz Air W6 2371 számú Budapest (BUD) – Madrid (MAD) járata a tervezett 19:30 helyett több, mint három órás késéssel, 22:41-re érkezett meg Madridba, majd a W6 2372 számú Madrid (MAD) – Budapest (BUD) járat a tervezett 23:30 helyett 3:07-re érkezett vissza Budapestre. Ha Ön valamelyik járaton utazott, és szeretne minél előbb hozzájutni a jogszabályokban biztosított kártérítéshez, töltse ki kérdőívünket!
A Légi utasok jogait szabályozó EU 261/2004 rendelet szerint, 14 napon belüli járattörlés vagy a légijáratok jelentős, három órát meghaladó késése esetén a pórul járt utasok jogosultak:
- a várakozási idővel ésszerű arányban étkezés és frissítők igénybevételére.
- amennyiben szükséges, szállodai elhelyezést és transzfert a repülőtér és a szálloda között. Abban az esetben, ha a légitársaság nem biztosítja a fentieket, akkor a légitársaság ezeket köteles utólag, számla vagy blokk ellenében megtéríteni.
- a repülőút hosszától függően akár 600 euró összegű kártalanításra, amennyiben nem rendkívüli körülmény okozta a késést vagy a törlést.
- öt órát meghaladó késés vagy járattörlés esetén ingyenes átfoglalásra vagy a jegyár visszatérítésére. Amennyiben a légitársaság nem gondoskodik az utas átfoglalásáról, akkor köteles megtéríteni a felmerült utazási költségeket is.
Segítségre van szükséged jogaid érvényesítéséhez? Keress minket és kollégáink hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot!