Michael O’Leary a Ryanair vezérigazgatója szerint a légitársaság minden visszatérítést kifizetett, amelyet „március, április, május, június és július óta” nyújtottak be és „minden olyan ügyfél, aki készpénz-visszatérítést kért a Ryanairtől, már megkapta a pénzét.”
A vezérigazgató a BBC-nek adott rádióinterjújában kijelentette, hogy a légitársaság visszatérítési osztályán “nincs lemaradás”, és a légitársaság már 1,5 milliárd euró visszatérítést fizetett vissza a törölt járatai után.
O’Leary ezen kívül ismét bírálta az Európai Unió tagállamait nem összehangolt utazási korlátozások miatt és szerinte ezek a korlátozások negatívan befolyásolta az utazási kedvet is.
Az interjú apropója egyébként az volt, hogy a Ryanair közölte: nem kívánja visszatéríteni az utazási korlátozások miatt igénybe nem vett repülőutak árát, ha a járat egyébként rendben közlekedik. O’Leary bejelentette: “Az ügyfelek viszont igénybe vehetik az átfoglalási lehetőséget, mi pedig lemondunk az átfoglalási díjról. Aki novemberben foglal a Ryanairnél, az módosíthatja a foglalást és szükség esetén decemberre vagy januárra helyezheti át.”
Tapasztalatunk szerint, azonban még bőven vannak vissza nem térített, törölt foglalások a Ryanairnél és még a tavaszi járattörlések után is tartoznak utasaiknak. Törölte a járatod a Ryanair és nem akarja visszaadni a pénzed? Keress minket és segítünk!