Több járat is jelentős késéssel közlekedett a Wizz Air budapesti járatai közül 2022. július 22-én. A késett vagy törölt járatok listája a következő:
- A Wizz Air W6 2486 számú Marosvásárhely (TGM) – Budapest (BUD) járat a tervezett 9:45 helyett közel négy órás késéssel, 13:37-re érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2271 számú Budapest (BUD) – Eindhoven (EIN) járat a tervezett 9:15 helyett közel öt órás késéssel, 13:55-re érkezett meg Eindhovenbe.
- A Wizz Air W6 2272 számú Eindhoven (EIN) – Budapest (BUD) járat a tervezett 11:45 helyett több, mint öt órás késéssel 17:13-ra érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2375 számú Budapest (BUD) – Barcelona (BCN) járat a tervezett 9:40 helyett több, mint három órás késéssel, 12:41-re érkezett meg Barcelonába.
- A Wizz Air W6 2272 számú Barcelona (BCN) – Budapest (BUD) járat a tervezett 13:00 helyett több, mint három órás késéssel 16:05-ra érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2363 számú Budapest (BUD) – Alghero (AHO) járat a tervezett 12:35 helyett több, mint három órás késéssel, 15:52-re érkezett meg Szardíniára.
- A Wizz Air W6 2364 számú Alghero (AHO) – Budapest (BUD) járat a tervezett 15:10 helyett több, mint három órás késéssel 18:32-re érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2479 számú Budapest (BUD) – Burgasz (BOJ) járat a tervezett 16:05 helyett közel hat órás késéssel, 21:51-re érkezett meg Burgaszba.
- A Wizz Air W6 2480 számú Burgasz (BOJ) – Budapest (BUD) járat a tervezett 17:20 helyett több, mint hat órás késéssel 23:24-re érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2335 számú Budapest (BUD) – Milánó (MXP) járat a tervezett 20:50 helyett több, mint három órás késéssel, 23:59-re érkezett meg Milánóba.
- A Wizz Air W6 2221 számú Budapest (BUD) – London-Gatwick (LGW) járat a tervezett 21:15 helyett több, mint három órás késéssel, 0:22-re (+1 nap) érkezett meg Londonba.
A Légi utasok jogait szabályozó EU 261/2004 rendelet szerint, 14 napon belüli járattörlés vagy a légijáratok jelentős, három órát meghaladó késése esetén a pórul járt utasok jogosultak:
- a várakozási idővel ésszerű arányban étkezés és frissítők igénybevételére.
- amennyiben szükséges, szállodai elhelyezést és transzfert a repülőtér és a szálloda között. Abban az esetben, ha a légitársaság nem biztosítja a fentieket, akkor a légitársaság ezeket köteles utólag, számla vagy blokk ellenében megtéríteni.
- a repülőút hosszától függően akár 600 euró összegű kártalanításra, amennyiben nem rendkívüli körülmény okozta a késést vagy a törlést.
- öt órát meghaladó késés vagy járattörlés esetén ingyenes átfoglalásra vagy a jegyár visszatérítésére. Amennyiben a légitársaság nem gondoskodik az utas átfoglalásáról, akkor köteles megtéríteni a felmerült utazási költségeket is.
Segítségre van szükséged jogaid érvényesítéséhez? Keress minket és kollégáink hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot!