A késésekkel és törlésekkel tarkított keddi nap után, ismét több járat is jelentős késéssel közlekedett vagy törlésre került a Wizz Air budapesti járatai közül 2022. május 25-én. A késett vagy törölt járatok listája a következő:
- A Wizz Air W6 2485 számú Budapest (BUD) – Marosvásárhely (TGM) járat a tervezett 15:45 helyett több, mint három órás késéssel 18:48-ra érkezett meg Marosvásárhelyre.
- A Wizz Air W6 2486 számú Marosvásárhely (TGM) – Budapest (BUD) járat a tervezett 16:20helyett több, mint három órás késéssel 19:36-ra érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2359 számú Budapest (BUD) – Nápoly (NAP) járat a tervezett 16:45 helyett közel hat órás késéssel 22:42-re érkezett meg Nápolyba.
- A Wizz Air W6 2360 számú Nápoly (NAP) – Budapest (BUD) járat a tervezett 18:55 helyett több, mint hat órás késéssel 1:18-ra (+1 nap) érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2263 számú Budapest (BUD) – Nizza (NCE) járat a tervezett 16:35 helyett több, mint három órás késéssel 19:42-re érkezett meg Nizzába.
- A Wizz Air W6 2264 számú Nizza (NCE) – Budapest (BUD) járat a tervezett 19:00 helyett több, mint három órás késéssel 22:21-re érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2335 számú Budapest (BUD) – Milánó (MXP) (tervezett indulás: 19:35) járat törlésre került.
- A Wizz Air W6 2336 számú Milánó (MXP) – Budapest (BUD) (tervezett indulás: 21:55) járat törlésre került.
A Légi utasok jogait szabályozó EU 261/2004 rendelet szerint, 14 napon belüli járattörlés vagy a légijáratok jelentős, három órát meghaladó késése esetén a pórul járt utasok jogosultak:
- a várakozási idővel ésszerű arányban étkezés és frissítők igénybevételére.
- amennyiben szükséges, szállodai elhelyezést és transzfert a repülőtér és a szálloda között. Abban az esetben, ha a légitársaság nem biztosítja a fentieket, akkor a légitársaság ezeket köteles utólag, számla vagy blokk ellenében megtéríteni.
- a repülőút hosszától függően akár 600 euró összegű kártalanításra, amennyiben nem rendkívüli körülmény okozta a késést vagy a törlést.
- öt órát meghaladó késés vagy járattörlés esetén ingyenes átfoglalásra vagy a jegyár visszatérítésére. Amennyiben a légitársaság nem gondoskodik az utas átfoglalásáról, akkor köteles megtéríteni a felmerült utazási költségeket is.
Segítségre van szükséged jogaid érvényesítéséhez? Keress minket és kollégáink hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot!