Több járat is nagyon jelentős késéssel közlekedett a Wizz Air magyarországi járatai közül 2025. szeptember 29-én, hétfőn. A késett járatok listája a következő:
- A Wizz Air W6 2221 számú Budapest (BUD) – London-Gatwick (LGW) járat a tervezett 10:30 helyett több, mint hét órás késéssel, 17:57-re érkezett meg Londonba.
- A Wizz Air W6 2222 számú London-Gatwick (LGW) – Budapest (BUD) járat a tervezett 14:50 helyett több, mint hét órás késéssel, 21:59-re (+1 nap) érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2315 számú Budapest (BUD) – Berlin (BER) járat a tervezett 11:35 helyett, közel hat órás késéssel, 17:28-ra érkezett meg Berlinbe.
- A Wizz Air W6 2316 számú Berlin (BER) – Budapest (BUD) járat a tervezett 13:40 helyett több, mint hat órás késéssel, 20:05-re érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2269 számú Budapest (BUD) – Bázel (BSL) járat a tervezett 16:35 helyett több, mint hat órás késéssel, 22:47-re érkezett meg Bázelbe.
- A Wizz Air W6 2377 számú Budapest (BUD) – Barcelona (BCN) járat a tervezett 19:05 helyett több, mint három órás késéssel, 22:37-re érkezett meg Barcelonába.
- A Wizz Air W6 2378 számú Barcelona (BCN) – Budapest (BUD) járat a tervezett 22:30 helyett több, mint három órás késéssel, 2:05-re (+1 nap) érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2337 számú Budapest (BUD) – Milánó (MXP) járat a tervezett 21:10 helyett több, mint három órás késéssel, 0:11-re érkezett meg Milánóba.
- A Wizz Air W6 2338 számú Milánó (MXP) – Budapest (BUD) járat a tervezett 23:25 helyett több, mint három órás késéssel, 2:30-ra (+1 nap) érkezett meg Budapestre.
- A Wizz Air W6 2385 számú Budapest (BUD) – Valencia (VLC) járat a tervezett 19:50 helyett több, mint három órás késéssel, 23:32-re érkezett meg Valenciába.
- A Wizz Air W6 2386 számú Valencia (VLC) – Budapest (BUD) járat a tervezett 23:30 helyett több, mint három órás késéssel, 3:45-re (+1 nap) érkezett meg Budapestre.
A Légi utasok jogait szabályozó EU 261/2004 rendelet szerint, 14 napon belüli járattörlés vagy a légijáratok jelentős, három órát meghaladó késése esetén a pórul járt utasok jogosultak:
- a várakozási idővel ésszerű arányban étkezés és frissítők igénybevételére.
- amennyiben szükséges, szállodai elhelyezést és transzfert a repülőtér és a szálloda között. Abban az esetben, ha a légitársaság nem biztosítja a fentieket, akkor a légitársaság ezeket köteles utólag, számla vagy blokk ellenében megtéríteni.
- a repülőút hosszától függően akár 600 euró összegű kártalanításra, amennyiben nem rendkívüli körülmény okozta a késést vagy a törlést.
- öt órát meghaladó késés vagy járattörlés esetén ingyenes átfoglalásra vagy a jegyár visszatérítésére. Amennyiben a légitársaság nem gondoskodik az utas átfoglalásáról, akkor köteles megtéríteni a felmerült utazási költségeket is.
Segítségre van szükséged jogaid érvényesítéséhez? Keress minket és kollégáink hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot!