Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye alapján „a különböző ügytípusok közül a teljes éves bírság mennyiségének közel negyedét kitevő szankciókat a légiutasok jogainak megsértése miatt szabták ki tavaly. Az egyik megbüntetett légitársaság járata közel négy órás késése ellenére sem adott megfelelő tájékoztatást és nem biztosított ellátást utasainak. A koronavírus-járvány miatti járattörléseket követően számos esetben maradt el a jegyárak 7 napon belüli visszatérítése, a folyamat gyakran 60 napig vagy még hosszabb ideig tartott. Efféle mulasztásaik miatt összesen több mint 239 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabtak ki légitársaságokra 2020-ban.”
Segítségre van szükséged, mert nem fizeti ki a légitársaság nem tartja be a légi utasok jogairól szóló, az Európai Unióban hatályos EU 261/2004-es jogszabályt és nem fizeti ki a pénzed? Keress minket, segítünk! #kesettagepem






